پولسازترین شغل دنیا رو توی خونه ات داشته باش!

  • آیا محصولی داری که نمی تونی بفروشی؟
  • آیا توانایی هایی داری که نمی تونی به دیگران ابراز کنی؟
  • آیا نحوه ی ارتباط گیری رو بلد نیستی؟
  • آیا به دنبال شغلی هستی که بدون نیاز به سرمایه به مرز درآمد یک میلیاردی برسی؟
  • آیا دوست داری تو خونه بشینی و به راحتی با مهارت نوشتن پول دربیاری؟!

Copywriting يا تبليغ نويسي چیست؟

كپی رایتینگ یک مهارت و یک فیلد کاری است که هدف آن افزایش آگاهی برند و نهایتا متقاعد ساختن فرد یا گروهی برای انجام اقداماتی خاص است.

هدف تبلیغ نویسی درگیر کردن احساسات مخاطب و تحریک او برای انجام کاریست که مدیر تبلیغات را مورد هدف قرار داده است.

تبلیغ نویس با درگیر کردن احساسات مخاطب به او برای حرکت به سمت یک لذت و فرار از یک رنج انگیزه می دهد.

تاریخچه ی تبلیغ نویسی :

برخلاف تصور تبلیغ نویسی پدیده جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب صنعتی آغاز شده است. کپی به معنای رونوشت کردن است در حالیکه کپی رایتینگ به معنای تبلیغ نویسی است.

در دهه 1870 میلادی عبارت تبلیغ نویسی میان خبرگان، چاپخانه ها و روزنامه نگاران به معنای کسی که آگهی تبلیغاتی می نویسد رایج شد.

در قرن 20 میلادی تبلیغ نویسی توسعه زیادی پیدا کرد و باعث شهرت بسیار و سودهای میلیون دلاری شرکت های مختلف شد.

در ابتدا کپی رایتینگ فقط در روزنامه ها یافت می شد اما با پیشرفت تکنولوژی تبلیغ نویسی به سایر رسانه ها ازجمله تصاویر و بیلبوردها، رادیو و تلویزیون راه پیدا کرد.

با ظهور اینترنت و فراگیر شدن استفاده ازآن، تبلیغ نویسی کمی رو به افول رفت اما پس از مدت کوتاهی با تکنیک های جدیدی که مختص وب بودند، بازگشت.

امروزه تبلیغ نویسی فقط نوشتن یک متن ساده نیست، بلکه علمی گسترده است که استفاده از آن فروش را افزایش می دهد.

پردرآمدترین نویسنده های تاریخ :

پردرآمدترین نویسنده های دنیا تبلیغ نویسان یا کپی رایترها هستند.

کلود سی هاپکینز سالانه 5 میلیون دلار برای تبلیغ نویسی حقوق دریافت می کرده .

او برای فروش و تبلیغات کسب وکارها متن می نوشت و تونست با نوشتن 3 صفحه (A4) برای یک آژانس مسافرتی 40 میلیون دلار فروش ایجاد کند.

نویسنده ی بعدی دیوید اگیلوی است؛ که به مرد افسانه ای دنیای تبلیغات معروف است.

او موسس یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی است که کمپانی های معروفی مانند؛ کمپانی خودروسازی رویلز روس، کمپانی ( American Express) و همینطورمحصولات زیبایی و بهداشتی (Dove) با او کار می کردند و آژانس او جزو بزرگترین آژانس های تبلیغاتی دنیا محسوب می شود.

دیوید اگیلوی در سن 38 سالگی به دنیای تبلیغات ورود کرد و در عرض 5 سال به یکی از غول های بزرگ تبلیغات دنیا تبدیل شد.

مارک فیشر نویسنده ی کتاب های موفقیت در کتاب، (حکایت آن که دلسرد نشد)، گفت فقط با دادن یک ایده ی تبلیغاتی از یک شرکتی 300 هزار دلار دریافت کرده است.

حالا تصور کن که تو جای اون ها باشی و با نوشتن متن برای کسب و کارها میلیاردها تومان به فروششون اضافه کنی!!

به نظرت اونها حاضرن چقدر بابت این کار بهت پول بدن؟!

خیلی راحت می تونی درصدی از فروششون، 100 میلیون ، 200 میلیون و حتی 1 میلیارد و یا بیشتر ازشون دریافت کنی!!

جالبه بدونی ارزش صنعت محتوا در سال 2022مبلغی حدود 412 میلیارد تخمین زده شد و همچنین پیش بینی شده که در سال های آینده افزایش هم پیدا کنه و این یعنی فرصت درآمد نامحدود برای من و توهست که به این عرصه ورود کنیم.

شاید فاصله ی شما با ثروت فقط یک تبلیغ عالی باشد !!

ما در مهرماه یک ورکشاپ 6 ساعته داریم که مدرس کل این ورکشاپ خانم مهشید رئیسی هست تو با شرکت کردن در این ورکشاپ می تونی یکبار برای همیشه در زمینه ی تبلیغ نویسی، رشد و فروش چند برابری کسب و کارت ، پول درآوردن و ارتباط ساختن استاد بشی .

  • تصورکن چقدر خوب می شد با هر تبلیغی که منتشر می کردی غرق سفارش می شدی!
  • خودت و فریب نده! بدون مهارت تبلیغ نویسی بهترین محصولات رو هم نمی شه به راحتی فروخت!!
  • تبلیغ نویسی مهارتی ضروری برای موفقیت در هر کسب و کاریه!
  • خیلی ازمدیران صاحبان کسب و کارحتی با اصول تبلیغ نویسی آشنا نیستن!!
  • چی می شد اگه می تونستی هر روز عصر به کافه ی مورد علاقه ات بری و بدون نگرانی از هزینه ها متن تبلیغاتیت و بنویسی و درآمد میلیاردی داشته باشی!

صاحب هر کسب و کاری که هستی برای رسیدن به فروش میلیاردی باید در این ورکشاپ حضور داشته باشی.

برای اطلاعات بیشتر و حضور در این ورکشاپ پولساز می تونی شمارت و توی باکس زیر بذاری.

"*" indicates required fields

نام*
با کیبورد انگلیسی وارد کنید.
در صورت نداشتن کلمه (ندارم) را بنویسید.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .